vrijdag 18 april 2008

De eerste mijlpaal...

Mijn onderzoek begint nu echt te lopen en ik heb mijn eerste mijlpaal bereikt: de testen voor de voormeting zijn af!! Ongelofelijk hoeveel tijd er gaat zitten in het ontwikkelen van een goede test. Gelukkig zijn Gijsbert, mijn begeleider vanuit de universiteit, en Brian, mijn steun en toeverlaat op dit moment, er zeer over te spreken. Dankzij Christel, mijn "proefkonijn", heb ik nog een aantal verbeteringen aan kunnen brengen.

Komende dinsdag is het dan zover, dan zullen de testen afgenomen worden. Spannend!! Hoe zal de test ontvangen en gemaakt worden? Is ie te moeilijk of te makkelijk? Zijn de studenten meer of minder informatievaardig dan op dit moment gedacht wordt?

Nu de testen af zijn, kan ik verder met de volgende stap: het ontwikkelen van de trainingen. Aanstaande heb ik een afspraak met Karin, die me erbij gaat helpen. Eens kijken of we een mooi begin kunnen maken. Kortom ik hoef me niet te vervelen!!

Geen opmerkingen: